تیرخلاص کروبی بر پیشانی رهبر

امروز کروبی یک نامه به شورای نگهبان نوشت و رسما اعلام کرد که حتی اگر فردا احمدی نژاد به ریاست جمهوری انتخاب شود غیرقانونی است ، پس برای اینکه انتخاب احمدی نژاد قانونی شود آن را به بیت رهبری بفرستند و رهبری با حکم حکومتی بنا به مصلحت ایشان را رئیس جمهور نماید . این کار دو حسن بزرگ دارد :
1- اگر شورای نگهبان احمدی نژاد را رئیس جمهور نماید ، همانطور که ایشان در آخرین نامه (گفته اند که بعد از این به شورا نامه نخواهند نوشت) گفته اند ، ایشان بصورت غیرقانونی رئیس جمهور شده و ایشان را به رسمیت نخواهند شناخت و به نوعی بار به رسمیت شناخته نشدن احمدی نژاد را به دوش رهبر انداخت .
2- اما اگر شورای نگهبان این وظیفه را طبق نامه به رهبری واگذار نماید ، یک تیر خلاص بر پیشانی رهبر فرود خواهد آمد و با به رسمیت شناخته شدن احمدی نژاد توسط رهبر ، عملا مواضع مردمی از مقابله با احمدی نژاد به مقابله با خامنه ای یعنی مرکز دیکتاتوری تغییر خواهد کرد .
این مواضع کروبی ، احتمالا با صحبت های هادی غفاری در مورد رهبری بی ربط نبوده و به نوعی برای اولین بار به طور رسمی (دقت کنید رسمی) یک نوع جبهه گیری علیه رهبری در داخل نظام صورت می پذیرد .

در ضمن باید به نقش پشت پرده و بسیار مهم کرباسچی نیز اشاره کرد ، چنانچه قبلا گفته بودم در داخل بسیج وی را با قطب زاده مقایسه می نمایند .

4 پاسخ to “تیرخلاص کروبی بر پیشانی رهبر”

  1. gm1388 Says:

    از متنی که گذاشتی تشکر می کنم اما با نتیجه گیری دومت مخالفم چون همین الان هم شعارهای مردم و سمت و سوی آن به شخص آقای خامنه ای برمیگرده .. اگه تا دو هفته قبل مرگ بر دیکتار منظور از احمدی نژاد بود از نماز جمعه آقای خامنه ای به بعد همه منظورها از دیکتاتور شخص آقای خامنه ای بوده .. مرگ بر رهبر و همچنین شعار بسیجی جنایت میی کنه رهبر حمایت می کنه رو هم این روزها همه شنیدیم و تکرار کردیم … باید بگم که تحلیل دومت خیلی دقیق نیست و این اتفاق خیلی قبل تر افتاده …
    به امید فردایی سربلند و آزاد برای تو و همه دوستان مبازرم … برای ایران
    ———————————–
    سرباز ایران : بله اتفاق برای مردمی مثل ما و خیلی دیگر از جوانان حتی بسیار قبل تر از انتخابات افتاده است ، اما برای مردمی معتقد که رفتند و به غیر احمدی نژاد رای دادند و برای رهبری حرمت قائل بودند این اتفاق هنوز نیافتاده است که با این حرکت می افتد

  2. looloo Says:

    دریغ است ایران که ویران شود
    این را زود زود درست کنید که بد خوانده می شود
    ——————–
    مرسی از الطاف شما ، من زیاد کار با وبلاگ رو یاد ندارم ، برای همین دوستم برای من درست کرد ، چشم میگم درستش کنند

  3. Orouj Says:

    Kudos on you and other bloggers.

    Long Live Iran

  4. هژبر Says:

    به نظر من هم كار زيركانه اي انجام داده
    بايد ببينيم امروز دوشنبه نظر نهايي شوراي نامحترم نگهبان چيه؟

بیان دیدگاه