چرا موسوی را به عنوان رهبر قبول ندارم

دوست عزیز این چرندیات چیه نوستید در اینجا ؟؟!!!! شما اگه خودتان رو از طرفداران اقای سازگارا معرفی میکنید یک نگاهی به فیلم فردا شب ایشون بیاندازید و گوش کنید و عمل کنیدو این چرندیات رواز اینجا پاک کنید ا! به نظر من شما یا نفوزی هستی یا سلطنت پرست ! تکرارا میکنم شما که میگید اقای سازگارا -فیلم فردا شب ایشون رو نگاه کنید
**************************
سرباز ایران : با درود خدمت شما
1- من تا روز دوشنبه ای که شورای نگهبان نتیجه رسمی انتخابات را اعلام کرد ، به فرمان موسوی نه به عنوان یک نفر که به او رای دادم ، بعنوان یک نفر که ایستادگی او را دیدم گوش می دادم . ولی ایشان گفت که می رود و تحصن می کند و نکرد . از کجا معلوم که فردا به وعده های داده شده به مردم عمل کند . نکند مرگ فقط برای همسایه خوب است .
2- همانطور که خواندید گفتم ما گوش به فرمان کسی خواهیم بود که ولایت فقیه را قبول نداشته باشد ، با تمام این احوال کروبی نظراتش در مورد ولایت فقیه به مردم ایران نزدیک تر است تا موسوی و اگر در بین دو کاندیدا بخواهیم گوش بفرمان کسی باشیم کروبی ارجحیت دارد نسبت به موسوی .
3- من گفتم شخص سازگارا رهبری را بعهده بگیرد ، نه اینکه رهبریت را به موسوی حواله بدهد ، من از این میترسم که موسوی با سکوت خود ، مردم را کم کم به حجله گاه ببرد ، او نمی تواند حتی مانند کروبی با چهار خانواده زندانیان سیاسی اخیر دیدار کند . او نمی تواند ، قوه قضائیه و بسیج را محکوم کند ، فردا چطور میخواهد حق ملت ایران را پس بگیرد ، نپذیرفتن نتایج آرا توسط ایشان را تحسین می کنیم ، اما برای کسی که ادعا می شود بیست میلیون رای آورده ، کافی نیست .
4- روی آوردن به تاکتیکهای شکست خورده توسط ایشان یکی از دیگر ایرادات به آقای موسوی است ، روزی که قضیه شعار الله اکبر پیش آمد ، گفتم این شعار ناکارآمد است ، خوب خیلی ها به ما گفتند شما در طرحها کارشکنی می کنید ، اما خیلیها که از مذهب فراری هستند نرفتند و شعار ندادند ، خیلی ها می روند و آن بسیجی در خانه اش راحت نشسته ، چند نفر را زخمی کرده و لت و پار ، وقتی صدای الله اکبر بگوش می رسد ، خوشحال می گردد که ندایی دارد می آید که در ادامه اش می گوید مخالفان را بکشید و به بهشت بروید . موسوی میتوانست بگوید بروید و فریاد بزنید زنده باد ایران ، زنده باد آزادی – زنده باد مردم / یکی دیگر از تاکتیک ها که شکست خورد و میتوانید مساجد را ببینید همین قضیه اعتکاف است ، روز که بین تمام وبلاگها پر شد که روز 16 و 17 اعتصاب شود ، چنان جوی ایجاد شد که ملت به اعتصاب می پیوستند ، اما به یکباره شعار اعتصاب با شعار مذهبی اعتکاف قاطی شد ، نتیجه اش را هم شما فردا در بازار خواهید دید . من می ترسم که این کارهای از پیش شکست خورده ، برای این باشد که مردم را نسبت به ادامه جنبش کم کم دلسرد کنند تا هم محبوبیت را از دست ندهند ، هم هزینه شکست جنبش روی دوش مردم باشد ، هم احمدی نژاد رئیس جمهور باشد و هم ملت یکبار دیگر بازیچه دست اینها شده باشند .
5- در مورد نفوذی یا سلطنت یا هر چیز دیگر که شما می گویید ، هر موقع که یک جنبش خواست ملت ایران را به پیروزی برساند ، ملت را جلوی ملت قرار می دهند ، فلانی نفوذی است ، فلانی سلطنت پرست است ، فلانی کمونیست است و … اینها را بندازید دور تا جنبش پیروز شود . باز از سر نو از سر ، یکی به نام رهبر ، قرعه به نام مردم ، لاتاری دوباره پوچه ، میریزنمون تو کوچه
6- ملت ایران راه خود را یافته است ، 18 تیر به خیابانها خواهد آمد ، و هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند جلوی جنبش آزادیخواهی و شعار مرگ بر دیکتاتور را بگیرد ، اگر شما نمی دانید ، بدانید ما با یک عده طرف هستیم که سعید حجاریان را با آن وضع شکنجه می دهند ، مطمئنا آنها از 18 تیر می ترسند که افرادی چون احمد زیدآبادی را فی الفور گرفته اند . 18 تیر ملت ایران پاسخی کوبنده خواهد داشت و هیچ چیز جلوی اراده ملت را نخواهد گرفت ملت دیگر دیکتاتور نمی خواهد ، چه خامنه ای چه هاشمی ريال چه صانعی ، ولایت فقیه برای همیشه باید دست از سر ملت بردارد .

13 پاسخ to “چرا موسوی را به عنوان رهبر قبول ندارم”

  1. ایرانی سبز Says:

    من اطلاع رسانی میکنم … در وبم قرار میدم اخبارتون رو … ممنون که گفتید

    به امید ایرانی سبز

  2. bikhodiha Says:

    سلام دوست عزیز ! مرسی که به من سرزدین . از بعضی جهات نظر شما رو قبول دارم ، اما نه از همه نظر .
    سالها قبل که تو امریکا علیه نژاد پرسیتی قیام شد . ماندلا مردم رو دعوت به آرامش و کتک خوردن میکرد تا به حاکمان دژخیم نژاد پرست تفهیم که اهل خشونت نیست و مردمش مردم وحشی نیستن . درسته که هزینه ی سنگینی پرداخت شد ؛ اما درنهایت ماندلا پیروز شد . موسوی هم شاید بخاطر اینکه هزینه ی کشتار مردم رو بالا نبره نخواسته که قاطعیت بیشتری دراین مورد نشون بده . البته قبول دارم شرایط فعلی ایران با قیام علیه نژاد پرستی امریکا خیلی فرق میکنه .
    اما این رو هم قبول دارم که همیشه فرصت های طلایی بدست نمیاد . مثلأ زمانی که تو دوره ی خاتمی جنایت کوی دانشگاه اتفاق افتاد . بهترین فرصت بود که خاتمی با تکیه به 22 میلیون رأی علیه اینهمه جنایت قیام کنه ؛ اما فقط مردم رو به سکوت دعوت کرد . موسوی هم سیاست آهسته روی رو پیش گرفته .
    به هرحال بی صبرانه منتظرحادثه ی 18 تیرهستم . اما اگه ممکنه ساعت و مکانش رو برای من اعلام کنین . متشکرم .

  3. سیاوش Says:

    سایت شما اطلاعات خوبی رو برای ادامه حرکت مردم داره. من فکر میکنم مطرح کردن این حرف شاید الان زود باشه چون گمان میکنم کمکی به ادامه اعتراض نمیکنه. بهتره روحیه اکثر مردم رو بهتر بشناسیم. من قبلا طرفدار تغییر کلی نظام بودم ولی الان اونی که مهمه برداشتن یک گام به جلو هست نه یک پرش. فعلا شاید بهتره که اعتراض رو نگه داریمو گسترش بدیم. به امید ÷یروزی

  4. سیاوش Says:

    ببخشید دوباره نظر میدم. آخه به نظرم مهمه. طرح شعارهای تند باعث جدا شدن نیروهای تاثیرگذار در جریان اعتراضات میشه. ضمنا سنت ما تو راهپیمایی ها سکوت بوده که نشون داده در حال حاضر بهتر از فریاده. ما عصبانی نیستیم یعنی بهتره نباشیم. ما با آرامش اعتراضمونو مطرح میکنیم. ضمنا کسانی مثل آقای صانعی به روند اعتراضی مردم دارن کمک میکنن. فکر کنم موقع نوشتن این مقاله یه کمی عصبانی بودی یا خسته و احساسی یا خدای نکرده ناامید از ÷یروزی.

  5. parisima Says:

    ..albate dar us loter king gheyam aleyhe nejad paraste kard na mandela
    ba nazare shoma dar morede karobey kamelan movafegh hastam
    man ham dar maraseme 18 ter sherkat mekonam ta adaye deyn be shahedane rahe azadeye vatanam karde basham
    be omede toloye sobhe sabze hastam ke iran va irani be gholeye kamal beresad!

  6. ardalan Says:

    Tamame harfato ghabool daram va har chand dar iran nistam, vali omidvaram ke mardom bedunan chi mikhan (masalan azadi az in hokoomate dictatory), va chesh baste delbastaye rahbarayee chon mousavi va amsalesh nashan. Be omide piroozie va azadi

  7. AMIR Says:

    dooste aziz nelson mandela rahbar siah poostane afrghaye jonobi bood hatman manzooret malkom x mibashad

  8. elnaaz Says:

    ما برو بچه‌های Quebec cityدر Canada هم ۱۸ تیر میخواهیم بترکونیم.

  9. آریا Says:

    عزیز من! گاماس گاماس! سراغ ولایت فقیه هم میریم. فعلا این جنبشی رو که راه افتاده همراهی باید بکنیم به هر حال که ما رو به خواسته هامون نزدیک تر می کنه. (من خودم به کروبی رای دادم) سازگارا هم آدم روشنیه ولی فکر می کنم بهتره کسی رهبر باشه که بیشتر توی نظام باشه.در مورد الله اکبر هم… اولا ایده ی همین سازگارا جون خودت بود، ثانیا به نظر من خیلی مهمه که موقعیت مذهبی اینارو ازشون بگیری. من خودم مذهبی نیستم ولی همیشه میرم میگم.
    ما گوش به فرمان چشم و گوش بسته ی کسی نیستیم. ما جنگیدیم تا شاهنشاهی را وربیندازیم. این بار هم نوبت ولایت فقیه شده
    موسوی هم فقط یه رهبر مقطعی ه. این یارو آدم بزرگیه. شایستگی این عنوان کوچک رو داره. باور کن.
    18 تیر می بینمت دوست من…

  10. مسعود Says:

    سلام
    من هم با شما موافقم. و این رو هم همگی می دونیم که 99 درصد مردم از خامنه ای و ولایت فقیه مخالفند. ولی به قول آقای سازگارا ما الان یک هدف داریم و برای هدف واحد باید مبارزه کنیم.
    من آرزو می کنم به اندازه ای از دموکراسی برسیم که بدون تغییر رژم همین خامنه ای بعنوان ولی فقیه و ولی مسلمین جهان بمونه ولی تنها نقش اون برگزاری نماز جمعه باشه نه بیشتر.
    دیدار ما 18 تیر

  11. غزل Says:

    سلام دوست عزيز
    مي خواستم در مقابل صحبتي كه كرديد من هم جوابم را براي اينكه موسوي رو بعنوان يك رهبر قبول دارم به عرضتون برسونم
    1.آقاي موسوي گفتند كه در حرم امام تحسن مي كنند ولي ديديم كه بهانه چهلم بهجت را آوردند. و اگر موسوي به حرم مي رفت و مردم هم به دنبالش ،شك نكن كه اينها مردم را قتل عام مي كردند
    2.موسوي خواستار راي ملته! و كار در شوراها.موسوي الان نمي تونه علنا بگه مخالف 100 درصد ولايت فقيه!كه اگه اين كارو بكنه اعدامش مي كنند.ولي خوب باز هم در حرفاش ميگه كه مخالف ولايت»مطلقه»ي فقيه هستش.
    آقاي كروبي خيلي خوب حرف ميزنه و عصبي ميشه! ولي خب كروبي فقط حرف ميزنه اونم حرفي كه عمل بهش حداقل فعلا امكان پذير نيست.ولي موسوي حرف هايي كه ميزنه اعتقد داره كه ميشه عمليش كرد.
    3.رهبري كسي مثل سازگارا كه خودش در ايران نيست و فقط از دور در كمال آرامش و امنيت ملتي كه زير باطوم و تير هستند هدايت مي كنه براي من قابل قبول نيست!
    موسوي در بطن جامعه است.اشراف كامل داره.موقيت ها رو ميشناسه!موسوي سياست داره!نبايد ازش انتظار داشت مثل دو تا جوون 20 ساله از روي احساسات كفن بپوشه به مردم هم بگه بريزيد توي خيابون!با اين كارا اين حكومت برانداخته نميشه
    4.مردم ايران مردم مذهبي هستند.ثانيا افرادي را مي شناسم كه خدا و پيغمبر نميشناسند.حجاب نمي دانند.نماز نمي خوانند.ولي الله اكبر شبانه شان قطع نمي شود!
    مسلمان نيستند ولي هر شب الله اكبر و مرگ بر ديكتاتور مي گويند!
    صداي الله اكبر ما خون به جگر بسيجي مي كند! كه اگر كمي شرف در وجودش باقي مانده باشد مي فهمد ما خواهر و برادر ديني او هستيم!شايد بنام خدا به راه آيد!
    5.بحث نفوذي و سلطنت پرست را بايد كنار گذاشت!چراكه ما همه ايراني هستيم و براي ايران جان هم فدا مي كنيم!ما انقلاب كرديم كه از سلطنت شاه و امثالهم خلاص شويم!حالا دوباره سر كار آمدن وليعهد حرف مفت است!
    6.ما هم 18 تير مي آييم! همه باهم! ولي بحث هاشمي رفسنجاني و آيت الله صانعي را بايد از آقايان خامنه اي و احمد خاتمي و يزدي و غيره جدا كنيم
    كه جنبش سبز ما را كساني چون صانعي ، آملي ، طاهري و … حمايت كردند
    جانب انصاف را نگه داريد
    درست است ما حكومت ولايت فقيه را قبول نداريم و دين را از سياست جدا مي دانيم
    ولي خب باعث نميشود به علماي ديني خود توهين كنيم
    بازهم ممنون كه به ملت اطلاع رساني ميكنيد
    از گفته هاي من دلگير نشويد
    چراكه ما از قبل از 22 خرداد دل هايمان را با گره هاي سبز بهم پيوند زديم

  12. khatarnak Says:

    من خودم تئورسین مبارزات خیابانی هستم ولی همیشه میگم اگر با یک انقلاب مخملی بشه حکومتی رو ساقط کرد آدم باید مرض داشته باشه خوشونت بکار ببره .طرح هایی که آقای سازگارا هم یاد میده صد پله ارزشش بیشتر از طرح هایی هست که من اموزش میدم

    درود بر سازگارا و جنبش سبز مردم ایران

  13. آریا Says:

    از غزل باید تشکر کرد خیلی روشن و خوب نوشت. من هم منظورم همینا بود

پاسخی بگذارید

