چرا ساعت 8 شب 25 تیر در پارکهای سراسر کشور گرد هم می آییم ؟

کارشناسی مکانهای تجمع 25 تیرماه ساعت 8 شب
1- این مکانها همگی مکانی هستند که در شبهای جمعه خودبخود محل تجمع مردم می باشد ، با رفتن به این مکانها جمعیتی چندین برابر ساخته خواهد شد و باعث دلگرمتر شدن هر چه بیشتر ملت آزادیخواه و همچنین ترس مامورین حکومتی میگردد .
2- اگر نیروهای سرکوبگر مانع حضور مردم شوند ، به نوعی بسیاری از مردم را که نه با سیاست کار دارند و همچنین احیانا موافق ایشان هستند را با خود مخالف خواهند کرد .
3- یک نوع دو دستگی در مامورین حکومتی بوجود خواهد آمد که ما برای چه به کسی که نمیخواهد شعاری بدهد باید گیر بدهیم و یک سوال نیز برایشان بوجود خواهد آمد که مگر پارک رفتن جرم است .
4- به نوعی بسیاری از مردم مخالف می توانند در پارکها گرد هم آیند ، چون ترسی وجود ندارد و علاوه بر تفریح مبارزه شان را نیز انجام می دهند .
5- در پارکها دیگر کسی احساس تنهایی نمی کند ، شاید در خیلی از شهرها ملت میترسند اعتراض خود را نشان دهند ، اما به پارکها می رویم ، گوشه پیاده رو ، یا لب یک حوض شمع را روشن می کنیم ، خیلی ها هم وقتی از آنجا رد می شوند خواهند فهمید که جنبش زنده است .
6- کارهای سمبلیک که دوستان ما در صورت امکان میخواهند انجام دهند مثلا در پارک ملت تهران عده ای میخواهند شمعها را کنار هم گذاشته و کلمه انگلیسی FREEDOM یعنی آزادی را تشکیل دهند و یا طرح های دیگر .
7- اگر فواصل بین حرکتهای اعتراضی بیفتد ، مطمئن جنبش فراموش خواهد شد و این خواست حکومت است تا باز بتواند ده سال دیگر پول نفت مردم را بخورد و با پول نفت ملت چماقی درست کند بر سر ملت .

یک پاسخ to “چرا ساعت 8 شب 25 تیر در پارکهای سراسر کشور گرد هم می آییم ؟”

  1. bikhodiha Says:

    سلام دوست همرزم و سبزم .
    هرگز میدان نبرد علیه متقلبان را خالی نخواهیم گذاشت .
    به روزم دوست سبزمن . لطفأ بهم سربزنین .

بیان دیدگاه