چی توز نخریدم

دیروز بعد مدتها هوس چیپس کردم و به سوپر مارکت رفتم و درخواست چیپس کردم ، یک قفسه رو به من نشون داد چیپس از انواع مدل ، سرکه نمکی ، پیاز جعفری ، کچاپ ، پیاز پنیر ، پیتزایی و چندین و چند مدل دیگه ، هر کدوم رو نگاه می کردم ، مارک چی توز داشت ، به فروشنده گفتم به جز چی توز چیز دیگه ای ندارید . گفت همه چی توز می برن ، بهش گفتم چی توز به تلویزیون تبلیغ میده من نمی خرم ، فکر می کنید چی گفت ؟ گفت خوب شد گفتید ، کم کم مقدار خریدش رو کم می کنیم و مارک های دیگه میاریم ، اصلا فکرش رو نمی کردم تاثیر داشته باشه ، خیلی ها در بی خبری هستند ، ما باید آگاهشان کنیم

4 پاسخ to “چی توز نخریدم”

  1. غلام Says:

    نخریدن چی توز به دلیل تبلیغ در تلویزیون نیست. به خاطر عکس احمدی نژاده که روی بستش چاپ شده. تحریم چی توز رو تا وقتی که عکس احمدی نژاد رو از روی بستش حذف کنه ادامه میدیم.

  2. Arash Says:

    آفرین.

  3. برفی Says:

    کرانچیپس با نمک دریایی رو امتحان کن.. مطمئنم دیگه اسم چی توز رو هم نمیاری.

    البته اگه برند پرینگلز رو امتحان کنی که خداست!!!

  4. محسن Says:

    کار شما عالی بود. برخی فقط نمیخرند. نخریدن خوب است ولی کافی نیست. باید فروشنده را هم آگاه کرد. مثلا:

    – مثل شما به فروشنده بگوییم: چیپس میخوام ولی چی توز و مزمز نباشه.

    -یا یک چی توز برداریم و جلو صندوق برویم. وقتی فروشنده خواست حساب کنه، بگیم: اِه ! چی توز نمیخواستم چون سیما تبلیغ میکنه. بعد برویم و چی توز را با دو یا چند تا از چیپسهای دیگه بیاوریم تا فروشنده حساب کنه. یعنی یک چی توز را ببریم و چند چیپس با مارک دیگه بیاوریم. اینچور فروشنده هم خوشحالتر میشود که چند چیپس بیشتر فروخته است.

    راههای دیگری هم وجود دارد که اگر فکر کنید به آن میرسید. این کارها را با هر جنس یا خدماتی که در صدا و سیمای دجال تبلیغ میشود باید انجام داد.

پاسخی بگذارید

