جوابی به یک دوست گرامی

تا آخرين قطره خون از اين نظام و رهبريش حمايت خواهيم كرد . از دست شما ، مزدورين انگليس و آمريكا و اسراييل هم بيشتر از اونكه عصباني باشم ، خندم مي گيره . بعد از فقط 50 روز جمعيتتون كتر از يك صدم قبل شده و اونوقت شماها هنوز به خودتون و پول هاي آمريكايي تون اميدوارين . رضا شاه تو تبعيد همش با خودش مي گفت من پادشاهم ، من رضا شاه كبيرم و بعد خودش جواب مي داد : زرشك
اين قضيه شماست به خودتون اميدواريد ولي تو خلوت به خودتون ميگيد : زرشك
جنگ شما با اسلام ( چه از روي جهالت و چه عمد ) هيچ وقت به دليل ماهيت ظلم ستيزي و رهبر گرايانه اون به جايي نمي رسه جز همون زرشك
—————
سرباز ایران : من روز به روز امیدوارتر می شوم ، و روز به روز بیشتر به این پی می برم که مردم ایران آگاهتر از آن هستند که من می پندارم ، به هر حال من قبلا طعم زندان شما رو کشیدم ، این سری فوقش میخواهید جون ما رو بگیرین ، یادتون باشه شما دیگه با طرز تفکری روبرو نیستید که من بگم ولش کن خطرناکه ، با طرز تفکری روبرو هستید که من می گویم فوقش این هست که با ضربه باتوم شما خواهم مرد ، اما در تاریخ ، در گوشه یک کتاب ، در اول دفتر یک جوان آزادیخواه نام من نوشته خواهد شد

2 پاسخ to “جوابی به یک دوست گرامی”

  1. ریحان Says:

    هر چند جواب شما قاطع بود و دیگر نیاز به گفتن چیزی اضافه نیست
    اما من به نوبه ی خودم برای این دوست گرامی متاسفم که هنوز فکر میکنند پول آمریکایی در میان است اگر قرار بود پولی اسپانسری چیزی در میان باشد که مطمئن باشید تا الان همه چیز تمام شده بود و ذره ایی هم از سران ظالم این خاک باقی نمانده بود
    همه ی دارایی ما خون در رگ هایمان است که آن را به ذره ذره خاک این وطن هدیه میدهیم تا از ظلم و جور رها شود

  2. yare dabestani Says:

    ma ham ta akharin ghatreye khoonemoon mobareze mikonim dirooz ham be monasebate 8 mordad raftim vali moteasefane dar shahrestane ma mardom kheyli na agah hastan hamishe baraye shahrestani ha ham makane tajamo entekhab konid mamnoon

    yare dabestani az kermanshah

پاسخی بگذارید

