من عضوی از راه سبز امید نیستم

امروز میرحسین خبر از تشکیل جبهه ای به نام راه سبز امید داد . جبهه ای برای اجرای قانون اساسی ، این هم مجروح ، این هم زندانی ، این همه کشته ، این همه محروم از تحصیل ، این هم محروم از شغل ، این همه از کار اخراج شده فقط برای اجرای قانون اساسی . قبل انتخابات توی یک جلسه سخنرانی رفتم ، آقای زیدآبادی که همواره سخن از تحریم می گفت آنجا بود ، در جواب سوالی که چرا شما همواره از تحریم سخن می گفتید ، این بار به میدان آمده اید فقط با یک جمله پاسخ داد : زیرا کروبی سخن از تغییر قانون اساسی کرده است . من هم بعد 12 سال برای اولین رفتم و رای خود را به کروبی دادم اما من نمی توانم خودم را عضوی از جبهه ای بدانم که هدف اجرای قانون اساسی تبعیض است ، اجرای قانون اساسی که ولی فقیه اراده برتر است . اجرای قانون اساسی که نمایندگان شورا ، مجلس و حتی خبرگان از فیلتر شورای نگهبان می گذرند . اجرای قانون اساسی که حقوق زن را نصف مرد می داند ، قانون اساسی که آخوند را برتر از غیرآخوند می داند . حتی کروبی هم گفته است دورانی که آخوندها از توبره و آخور بخورند گذشته است . من عضوی از جبهه راه سبز امید نیستم . گفتند سکوت کن کردیم ، گفتند سخن از پرچم شیر و خورشید زود است ، لب بر لب گذاشتیم تا تفرقه ایجاد نشود ، گفتند فعلا سخن از ولایت فقیه نکنید تفرقه ایجاد می شود نکردیم ، همین مانده که دوباره برویم زیر پرچم قانون اساسی ، اسم من را بگذارید عامل تفرقه ، من نیستم

3 پاسخ to “من عضوی از راه سبز امید نیستم”

  1. مازیار Says:

    من هم نیستم دوست من. اینبار دیگر به هیچ قیمتی حاضر نیستم اشتباه سال 57 را تکرار کنم.

  2. آریا Says:

    دوست عزیز اشتباه نکنید

    این حرف آقای کروبی و موسوی در جواب کسانی است مثل خامنه ای و احمدی نژاد

    اگه آقای کروبی به طور مستقیم بزنه تو سر قانون اساسی که بهش میگن ارازل و اوباش و وطن فروش

    اون موقع هم میشه مثل من و شما که هیچ کس به هرفامون گوش نمیده

    حد اقل اینجوری که میتونه طرفداران زیادی از مقامات رو داشته باشه
    ——————-
    سرباز ایران : کروبی که صحبت از تغییر قانون اساسی می زند ، مشکل راه سبز امید است که می گوید همین قانون اساسی ، دیگر سال 1357 نیست که خمینی بگوید این راه درست است و ما چشم بسته به آن راه برویم . اینک دوران آگاهی است ، الان نسبت به درخواست های مردم کروبی پیشرو تر و بهتر از آقای موسوی اعلام موضع می کند .

  3. پرچم Says:

    هیچکس به فکر ما نیست این ها هم خودشان هر چی باشد جزو حکومتن باید تلاش برای براندازی حکومت کرد تا ازادی کامل بدست اید. به امید دادگاهی خونخواران مردم در دادگاه های جمهوری ایرانی زیر پرچم شیر و خورشید نشان

پاسخی بگذارید

