نوستر آداموس ، جنگ جهانی سوم و مشروعیت دولت

این پیشگویی های آنجا ارزش پیدا می کند که زمینه های جنگ جهانی تقریبا همه در آن پیش بینی شده ، رفتن محمدرضا پهلوی به مصر ، انقلاب ایران ، مرگ انور سادات ، جنگ خلیج فارس ، ماجرای یازده سپتامبر و حمله آمریکا به عرراق در آن پیش بینی شده است . این پیشگویی ها احتمالا از یک جنگ احتمالی که ایران آغاز خواهد کرد سخن گفته است و این جنگ می تواند توسط دولت ایران که در داخل مشروعیت ندارد آغاز شود تا نیروهای داخلی را سرکوب کند .
1- وقتی قدرتهای نیمکره شمالی با هم متحد شوند، ترس و هراسی هولناک بر می خیزد روزی دو رهبر بزرگ با یکدیگردوست خواهند شد و سرزمین جدید به اوج اقتدارخواهد رسید آنگاه مردی خونخوار دوباره ظهور خواهد کرد. (میتواند به دوستی ایران با چین یا ایران با روسیه اشاره داشته باشد ) .
2- در جوشایی احساساتی تند، قلبها، دست‎ها و پاها، یکدیگر را می‏پذیرند. آتش‏ها، موج‏ها و شمشیرها، در پرشیا خیزش می‏کنند، و زان پس، نجیب ‏زاده‏ای نابود می‏شود؛ او از سر کم‏ اندیشی، یا کشته می‏شود یا خود می ‏میرد. (اشاره به انقلاب ایران و محمدرضا پهلوی و زادگاه او آلاشت که در اطراف می گویند نسل ساکنینش به جمشید شاه بزرگ ایرانی می رسد )
3- مرد مشرقی از محل استقرار خویش خارج خواهد شد، برای دیدار فرانسه از کوه آپونین خواهد گذشت، از فراز آسمان، از برف ها، دریاها و کوهها گذر خواهد کرد و همگان را با عصایش مضروب خواهد کرد. (می تواند به یک حمله هوایی به فرانسه اشاره کند)
4- دو محاصره، در گرمایی سوزان انجام می گیرد.آن مرد، از فشار تشنگی، بخاطر دو فنجان مملو از آب، کشته میشود(احتمالا محاصره اقتصادی و محاصره نظامی ایران اشاره شده است )
5- دژ نظامى، مملو مى‏شود،و یک آرمانگراى کهنسال نشانه‏هاى ایران را به اهالى ژنو (سازمان ملل متحد) نشان خواهد داد. (میتونه اشاره به احمدی نژاد و گفته هاش توی کنفرانس ژنو داشته باشه)
6- اهالی مسلمان پس از جنگى مذهبى که هسته آن از لبنان شروع مى‏شود و عمدتاً علیه اسرائیل است، جهان را به تسخیر خود درمى‏آورند ،کشورهای حامی اسرائیل نیز وارد معرکه می شوند و سپس جنگی جهانى و عظیم رخ خواهد داد و نیمی از جهان نابود خواهد شد. (همین روزها می بینیم که سران آمریکا پی دی پی به خاورمیانه سفر می کنند تا جلوی جنگ احتمالی اسرائیل به لبنان رو بگیرند)
7- در هنگامه دمیدن خورشید،آتش بزرگ، دیده خواهد شد؛صدا و روشنایى،در امتداد شمال، ادامه خواهد یافت. (میتونه به یک آزمایش بمب هسته ای اشاره داشته باشه)
8- شب در آسمان، مشعلى رو به خاموشى، دیده خواهد شد. در مرکز زمین، جنگ و خشکسالى به بار مى‏آید، کمک خیلى دیر مى‏رسد. پرشیا (ایران) حمله آورده و ماگدونیا و در جاى دیگر مى‏گوید (مقدونیه) را به محاصره درمى‏آورد.
9- آن مرد،با سلاحها و آتش درخشان،در نزدیکى دریاى سیاه،از پرشیا براى تسخیر ترابوزان خواهد آمد. فاروس و میتیلن به لرزه در خواهد آمد؛خورشید،دریاى آدریاتیک را که مملو از اجساد اعراب است،روشن خواهد کرد. (بمب اتمی در دست ایران)
10- وقتی قدرت های نیمکره ی شمالی در شرق با هم متحد شوند ترس و هراسی هولناک بر می خیزد روزی دو رهبر بزرگ با یکدیگر دوست خواهند شد و سرزمین جدید به اوج اقتدار خواهد رسید آنگاه مردی خونخوار دوباره ظهور خواهد کرد (احتمالا از ایراایران یا چین)
11- کسوفى در پیش خواهد بود که از زمان آفرینش گیتى تا زمان مرگ و مصائب حضرت مسیح و از آن زمان تا به امروز هرگز رخ نداده است و جهان چنین ظلمتى به خود ندیده است. (کسوفی که چند روز پیش به وقوع پیوست ، طولانی ترین کسوف)
مرد والامقامى از تبار عرب به زودى پیش خواهد تاخت. از سوى اهالى بیزانس به او خیانت خواهد شد. از شهر قدیمى رودس به پیشواز او خواهند آمد، از جانب هانگرى (مجارستان) متحمل آزار بسیار خواهد شد (احتمالا به استقرار موشک های بازدارنده آمریکا در مجارستان اشاره دارد)
12- هنگامی که سلاح‏ها و زنجیرها در شکم ماهی، گنجانده شوند، از داخل آن مردی خارج می ‎شود که به زودی جنگی بسیار شدید را برپا خواهد کرد. ناوگان دریایی او به دوردست‏ها سفر خواهد کرد. تا آنکه نزدیک سواحل ایتالیا، آشکار خواهد شد.( احتمالا به زیردریایی اتمی ایران یا چین اشاره دارد)
ادامه دارد

5 پاسخ to “نوستر آداموس ، جنگ جهانی سوم و مشروعیت دولت”

  1. SMT Says:

    بند یکی مانده به آخر اشاره به امام زمان (عج) داره.

  2. lind Says:

    سلام عزیزم. جالب بود.

  3. محمد Says:

    ajaaaab!!!!! in aghaye noster adamoos ba tavajjoh be tafaseeere shoma kheili eradat be irano chin dahste!!! LOL!!! ROFL!!!! haaaaaaaaaaaaaaaahahahhhaha!!!!1

  4. مسیحا Says:

    عجیباً غریبا
    جالب بود.

  5. محمد علی Says:

    قرار نبود خیالباف بشیم! این حرکات از دین گرایی هم بدتره. چون جواب نمی ده. ولی ممنون.

بیان دیدگاه